سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
ترجمه مقاله تکامل بازیابی به صورت مفهومی
ترجمه مقاله تکامل بازیابی به صورت مفهومی
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 990 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
ترجمه مقاله تکامل بازیابی به صورت مفهومی

فروشنده فایل

کد کاربری 6
کاربر

عنوان انگلیسی مقاله: The Evolution of recovery block concept

عنوان فارسی مقاله: تکامل بازیابی به صورت مفهومی

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد

قیمت : 17000 تومان

چکیده ترجمه :

در این فصل به بررسی توسعه روش بازیابی نرم افزار متحمل خطا و کارهای بعدی بر اساس این رویکرد پرداخته ایم. این را با یک بررسی ازتوسعه و پیاده سازی طرح بلوک بهبود اساسی در سال 1970که در نیوکاسل اتفاق افتاد شروع می کنیم و سپس در ادامه به توصیف کار در نیوکاسل و جاهای دیگر که به صورت طرح اولیه کار می کردند پرداخته و بهبود سیستم در زمان و حمایت برای بهبود استفاده از مفاهیم برنامه نویسی شی گرا ، است.

مقدمه :

پروژه تحقیقاتی به منظور بررسی قابلیت اطمینان سیستم توسط اولین محقق در دانشگاه نیوکاسل در سال 1971 آغاز شد این در زمانی بود که مشکلات نرم افزاری به عنوان مثال در سال 1968 به وجود آمده بود و در همایش مهندسی نرم افزار ناتو در سال 1969 در مورد آنچه در آن زمان بحران نرم افزار نامیده می شد مورد بررسی قرار گرفت. این بحث یکی از مهم ترین تلاشهای تحقیقاتی را در تعدادی نقاط با هدف پیدا کردن ابزار تولید برنامه بدون خطا شروع شد با این حال در نیوکاسل برای انجام هر کاری با وجود استفاده از بهترین روشهای موجود از رسیدن به کد بدون خطای تحقیقاتی شروع شد که به عنوان یک هدف جالب توجه و ارزشمند در نظر گرفته شده بود. مرحله مقدماتی این پروژه شامل مطالعه و تعیین یک نماینده برای سیستم های بزرگ نرمافزاری از جمله سیستم های بانکی یارزرو خطوط هوایی بود.این داده های آماری تایید می کرد که گسل نرم افزاری باقیمانده یکی از مهم ترین علل خرابی های سیستم بوده است. این است که در تمام این سیستم ها کد بخش قابل ملاحظه بوده و پیچیدگی آنها مربوط به مقررات تحمل خطا مانند چک کردن سازگاری داده ها و طرح های محرکه بود. با این حال این مقررات هر چند به طور معمول و نه موقت اغلب موثر بودند و در واقع به مقابله با برخی از خطاهای نرم افزاری موفق بوده که در عمل در سیستم های عملیاتی مواجه شده بودند. حتی اگر مقررات تحمل خطا به طور خاصی برای انجام این کار طراحی...





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : یکشنبه 94/12/23
تحقیق چگونه توانستم اخلاق و رفتار اسلامی را در دانش آموزانم پرور
تحقیق چگونه توانستم اخلاق و رفتار اسلامی را در دانش آموزانم پرورش دهم
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 6
فرمت فایل docx
حجم فایل 50 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
تحقیق چگونه توانستم اخلاق و رفتار اسلامی را در دانش آموزانم پرورش دهم

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

مقدمه

ای کاش می توانستیم مفاهیم گفتاری و نوشتاری خود را آنچنان تعریف کنیم که مخاطبان ما از گفته ها و نوشته های ما، همان برداشت را کنندکه مطلوب ماست! شاید برای همین است که می گویند کردار گویاتر از گفتار است!

درس هدیه های آسمان، که هدفش تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان دوره ابتدایی می باشد و جایگزین کتاب تعلیمات دینی گردیده، یکی از ارکان مهم تدریس درسطوح مختلف تحصیلی می باشدکه برای نیل به اهداف عالی یک جامعه ی ایده آل هر زمان بـاید مورد اهمیت خاصی ازسوی معلمین ودست اندرکاران آموزش و پرورش درتمامی پایه ها و مقاطع تحصیلی قرار گیرد و با شاخص قرار دادن این درس ، انتظار می رود جامعه در ما سالهای آتی نه تنها ازنظر شئونات اخلاقی و فرهنگی به مشکلی برخورد نکند بلکه جوانان بتوانند به خوبی از عهده انجام مسئولیتهای محوله برآیند . و همانگونه که هدف امام خمینی (ره) و شهدای عزیزم ان بوده، جامعه ما الگویی برای ملل مختلف جهان گردد با این مقدمه کوتاه می خواهم در تحقیق خود از علل دین گریزی دانش آموزان پایه پنجم شهرستان آبادان و در نتیجه افزایش فرهنگ باختگی و ... آنان ، همچنین چگونگی هدایت آنها به سوی اخلاق و رفتار اسلامی از طریق تدریس صحیح درس هدیه های آسمان بپردازم . امیدوارم مورد اهمیت قرار گیرد .

بیان مسئله:

چندین سال است در که کلاس پنجم دوره ابتدایی در شهرستان آبادان به تدریس اشتغال دارم . در سالهای گذشته متاسفانه شاهدآن بوده ام که دانش آموزان کلاس پنجم کتاب تعلیمات دینی را برای گرفتن نمره و رفتن به پایه بالاتر مطالعه می کنند و در سالهای اخیر که درس هدیه های آسمان جایگزین تعلیمات دینی شده است و با آنکه تغییرات بسیار مفید و سازنده ای در کتاب درسی هدیه های آسمان و کتاب کارآن که بخشی از محتوای آموزشی تعلیم و تربیت دینی دوره ابتدایی است ایجاد گردیده است.اما باز مشاهده می کنیم که اکثر دانش آموزان این درس را برای گرفتن نمره و رفتن به پایه بالاتر مطالعه می کنند و به داشتن اخلاق و رفتار اسلامی میل و رغبت زیادی نشان نمی دهند و دین گریزی،بی هویتی ،فرهنگ باختگی کودکان ، نوجوانان و جوانان شهرستان رو به افزایش است.

فهرست مطالب :

مقدمه 2

بیان مسئله: 2

روش های گردآوری اطلاعات ( شواهد )1 5

تجزیه تحلیل و تفسیر اطلاعات: 6

برخی علل عدم تمایل دانش آموزان به داشتن اخلاق و رفتار اسلامی به شرح زیراست: 7

در تدریس درس هدیه های آسمان باید اصول و مبانی ویژه زیر را در نظر گرفت: 8

معیارهای ارزشیابی: 9

راههای پیشنهادی برای حل مشکل: 10

چگونگی اجرای راه جدید : 10

اطلاعات عینی 14

تجدید نظر در روشهای انجام گرفته و اعتبار بخشی آن: 14

نتایج 15

نتیجه گیری: 16

پیشنهاد : 17

منابع و ماخذ : 18





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : یکشنبه 94/12/23
پروژه بررسی امنیت ویندوز 7
پروژه بررسی امنیت ویندوز 7
دسته بندی پروژه و پایان نامه
بازدید ها 5
فرمت فایل doc
حجم فایل 1890 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 86
پروژه بررسی امنیت ویندوز 7

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

چکیده

یکی از مهمترین روشهای محافظت وقتی در حال استفاده از کامپیوتر هستید این است که کنترل امنیت سیتم را در دست بگیرید.خطرات بسیار زیادی وجود دارد که باید با هوشیاری در مقابل آنها از سیستم خود محافظت نمایید.کارهای زیادی برای محافظت از کامپیوترتان می توانید انجام دهید مثلا چگونه یک نرم افزار ضد ویروس را انتخاب نماییدو غیره . شرکت های تجاری کوچک و بزرگ در حال انتقال سیستم های کامپیوتری خود به سیستم عامل ویندوز 7 هستند که دارای ویژگی های امنیتی زیادی می باشد. بنابراین بهتر است با مزایا و معایب این ویژگی های امنیتی آشنا شویم. ویندوز7امنیت کامپیوتر را ساده تر و کار با ابزارهای امنیتی در داخل سیستم عامل را آسان تر نموده است. اکنون کاربران با کاهش قابل ملاحظه خطرات ایجاد شده توسط ویروس ها، اسپای ویر و بد افزارها مواجه هستند. همچنین ویندوز 7، یک راه حل توسعه یافته پشتیبان گیری داده ها ، برای کمک به ایمن سازی بیشتر اطلاعات و نیز برنامه نظارت والدین را ارائه می نماید. بنابراین ما در این مقاله در باره ویژگی های امنیتی ویندوز 7 به عنوان جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت بحث خواهیم کرد ،

کلید واژه ها: امنیت ویندوز7 ، اطلاعات ، سیستم عامل ، انتقال


فهرست مطالب :

فصل اول : معرفی ویندو 7 1

1-1 ویندوز 7 2

1-2 قابلیت های ویندوز 7 2

فصل دوم : تنظیمات امنیتی 8

2-1 امنیت در 7 Windows 9

2-2 نصب ویندوز 9

2-3Solution Center 10

2-4 حفاظت در مقابل ویروس ها 11

2-5 نصب یک نرم افزار آنتی ویروس 12

2-6 روز آمدسازی واسکن سیستم 13

2-7 تنظیمات مکانی شبکه 15

2-8 فایروال ویندوز 7 16

2-8-1 پروفایلهای فعال چندگانه 19

2-8-2 ثبت رویداد 22

2-8-3 دستور Netsh 23

2-8-4 پیکربندی فایروال 23

2-8-5 تنظمیات فایروال 24

2-9 وصله های امنیتی 25

2-10 تنظیم UAC 26

2-11 Windows Defede 27

2-12 برنامه نظارت والدین 28

2-13 پیکر بندی برنامه 29

2-14 مشاهده گزارش فعالیت 31

2-15 Windows Live Mail 32

2-16 تنظیمات امنیتی IE8 34

2-17 تهیه نسخه پشتیبان 35

2-18 محیط امنیتیAction Center 37

فصل سوم : ویژگی های امنیتی 41

3-1 ویژگی جدید امنیتی در Windows 7 42

3-2 درک تهدیدهای امنیتی 43

3-3 ایمن سازی چهار مرحله ای کامپیوتر 44

3-4 ویژگی های امنیتی جدید در ویندوز 7 45

3-5 بررسی بیشتر UAC 48

3-6 اصلاح روش ها 51

3-7 معرفی هفت روش برای امنیت بیشتر در ویندوز 7 57

3-7-1 تهدیدات را متوقف کنید ! 57

3-7-2 مرور امن وب 59

3-7-3 اصلاحیه ها را نصب کنید 59

3-7-4 ابزار جلوگیری از اتلاف داده ها ( DLP ) را تقویت کنید ! 60

3-7-5 مدیریت حق دسترسی کاربران 62

3-7-6 پیشگیری از روزنه های امنیتی 62

3-7-7 آموزش به کاربران 63

3-8 بررسی امنیت ویندوز 64

3-9 چرا نسخه‌ی 64 بیتی ویندوز امنیت بالاتری دارد؟ 67

3-10 تصادفی‌سازی چیدمان فضای آدرس 68

3-11 بررسی الزامی امضای دیجیتالی درایورها 68

3-12 محافظت کرنل در مقابل Patch یا وصله 70

3-13 ممانعت از اجرا اطلاعات 70

3-14 ( WOW 64) 73

نتیجه گیری 74

منابع 75





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : پنج شنبه 94/12/20
پروژه روانشناسی درباره رفتار درمانی
پروژه روانشناسی درباره رفتار درمانی
دسته بندی پروژه و پایان نامه
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 247 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 156
پروژه روانشناسی درباره رفتار درمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

چکیده

در شیوه های رفتار درمانی مستقیماً بر رفتار تأکید می شد و به تفکر و استدلال فرد کمتر توجه می شد.

در آغاز درمانگران به اهمیت شناخت اعتقاد نداشتند و نگرش محرک – پاسخ سفت و سختی را ترجیح می دادند. آنها هر ملاحظه ای در مورد اعتقادات و نگرشها را به عنوان بازگشتی به گونه ای از درونگری غیر علمی می دانستند. اما در پاسخ به شواهدی که نشان می داد عوامل شناختی (یعنی افکار شخص، انتظارات و تفسیر وی از رویدادها) اهمیت تعیین کننده در رفتار شخص دارد، بسیاری از رفتار درمانگران تأکید بر شناخت را هم وارد درمان کردند (بندورا 1986).

رفتار درمان شناختی اصلاح کلی است برای روشهای درمانی که در آنها از فنون تغییر رفتار استفاده می شود و علاوه بر آن راهکارهای طراحی شده برای تغییر عقاید ناسازگار نیز به آن فنون الحاق شده است. درمانگر به فرد کمک می کند که واکنشهای هیجانی ناراحتی کننده نظیر اضطراب و افسردگی را با یادگرفتن شیوه های موثر تری برای تفسیر و تفکر درباره تجاربش کنترل کند. مثلاً در نظریه شناختی بک در مورد افسردگی، افراد افسرده تمایل دارند رویدادها را از دیدگاهی منفی و خود منتقدانه ارزیابی کنند. آنها شکست را به جای موفقیت انتظار می کشند و در ارزیابی عملکردشان تمایل به بزرگ کردن شکستها و کوچک کردن موفقیتهادارند. رفتار درمانگران شناختی در درمان افسردگی، به مراجعان کمک می کنند که تحریف را در تفکرشان تشخیص دهند و آنها را به واقعیت نزدیک کنند.

برنامه رفتاری – شناختی برای کمک به کسی که می خواهد به بازار هراسی خود غلبه کند، می تواند شامل آموزش مثبت اندیشی همراه با مواجهه زنده باشد. درمانگر به مراجع یاد می دهد که گفت و گوهای خودشکنانه درونی را با دستورات مثبت به خود جایگزین کند. رفتار درمانگران شناختی اتفاق نظر دارند که تغییر عقاید فرد برای ایجاد تغییری با ثبات در رفتار مهم است. اغلب اعتقاد دارند که شیوه های رفتاری قدرتمند از شیوه های کلامی در تأثیر گذاری بر فرایندهای شناختی اند. برای مثال، برای غلبه بر اضطراب صحبت کردن در کلاس، تفکر مثبت مفید است : «من درس را خوب می دانم و مطمئن هستم که می توانم ایده هایم را به طور موثر بیان کنم »؛ «موضوع جذاب است و بقیه بچه ها از آنچه من می گویم لذت می برند». اما ارائه موفق سخنرانی به یک همکلاسی و دوباره برای گروهی از دوستان نیز احتمالاً از شدت اضطراب کم خواهد کرد. عملکرد موفق احساس مهارت و تسلط ما را افزایش می دهد . در واقع گفته شده است که همه فرایندهای درمانی موثر به فرد احساس تسلط یا خودکارایی می دهند.

با مشاهده افراد موفق و مسلط، متقاعد شدن به این که می توانیم مشکل را حل کنیم و قضاوت از روی نشانه های درونی که، آرام و مسلط هستیم، در ایجاد احساس خود کارایی دخیل است. اما بیشترین احساس کارایی و عملکرد واقعی و احساس تسلط شخص ناشی می شود. خلاصه اینکه هیچ چیز مثل موفقیت فرد را موفق نمی کند (بندور، 1995).

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول : کلیات 4

مقدمه 5

بیان مسئله 8

فصل دوم : مباحث نظری 11

تاریخچه 12

شکل گیری و رشد رفتاری درمانی 20

کاربرد اولیه اصول رفتاری در زمینه بالینی 32

کاربرد فنون کنشگر : تحلیل کاربردی رفتاری 40

تکنیکهای رفتار درمانی 48

خاستگاه رویکرد رفتاری 55

فنون سنتی رفتار درمانی 60

ارزیابی رفتار درمانی 80

پیدایی شناخت درمانی 95

رویکردهای شناختی نسبت به شخصیت 103

مفروضات کلی شناخت درمانی 106

تلفیق رویکردهای شناختی رفتاری 120

ویژگی ها و مفروضه های رویکرد شناختی – رفتاری 125

درمان شناختی – رفتاری 134

تکنیکهای رفتار درمان شناختی 143

پژوهش در زمینه مداخله رفتاری – شناختی 144

پژوهش در زمینه مداخله رفتاری – شناختی و دارویی 147

بنیاد علمی درمان رفتاری - شناختی 149

اصول کلی در شیوه های درمانی شناختی – رفتاری 151

ارزشیابی شناختی – رفتاری 152

سنجش در ارزیابی و درمان شناختی – رفتاری 154

فصل سوم : بحث و نتیجه گیری 155

پیش بینی روندها 156

برایند بحث 157

اصطلاحات مهم 158

فهرست منابع

منابع فارسی 165

منابع انگلیسی 167





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : چهارشنبه 94/12/19
پاورپوینت درس دوازدهم پیام های آسمانی نهم انفاق
پاورپوینت درس دوازدهم پیام های آسمانی نهم انفاق
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 4
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1311 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
پاورپوینت درس دوازدهم پیام های آسمانی نهم انفاق

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

?گرسنگی یکی از عوامل مهم مرگ و میر در جهان به شمار می رود به طوری که در هر دقیقه 30 نفر به علت گرسنگی، جان خود را از دست می دهند. ?شصت و شش میلیون کودک در مقطع ابتدایی در سراسر جهان، گرسنه به مدرسه می روند. ?فقر هر ساله باعث مرگ دو میلیون و ششصد هزار کودک زیر پنج سال می شود. ?870 میلیون نفر در جهان غذای کافی برای خوردن ندارند. ?بیش از یک میلیارد نفر از مردم روی زمین درآمدی کمتر از یک دلار در روز دارند.

?سالانه 2/4 میلیون نفر در سراسر جهان در اثر بیماریهای ناشی از پرخوری می میرند ?دارایی 85 نفر از ثروتمندترین افراد جهان برابر دارایی 3/5 میلیارد نفر از جمعیت جهان است ?با غذایی که در اروپا و آمریکای شمالی دور ریخته می شود، سه برابر گرسنگان فعلی جهان را می توان سیر کرد. ?یک سوم مواد غذایی که سالانه در جهان تولید می شود تبدیل به زباله میشود و هدر می رود ? ?

?دانستیم که دین اسلام آخرین و کامل ترین برنامه ای است که خداوند برای نجات بشر از تمامی گرفتاری ها و دست یافتن به رستگاری در دنیا و آخرت فرستاده است؛ ?به همین دلیل این دین باید راهی برای نجات مردم از فقر داشته باشد. ?یکی از را هکارهای دین اسلام برای حل این مشکل انفاق است. ?در دین اسلام به مردم توصیه شده است، بخشی از اموال خود را در راه خداوند انفاق کنند...





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : چهارشنبه 94/12/19
پاورپوینت پیامهای آسمان نهم درس چهاردهم جهاد
پاورپوینت پیام‌های آسمان نهم درس چهاردهم جهاد
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 1
فرمت فایل pptx
حجم فایل 70 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
پاورپوینت پیام‌های آسمان نهم درس چهاردهم جهاد

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

?کلمه جهاد در زبان عربی به معنای تلاش و کوشش است، اما برای این کلمه در فرهنگ اسلامی معنای دیگری نیز وجود دارد: ?مبارزه جنگ مسلحانه با دشمنان اسلام. ?جهاد در راه خدا در دین اسلام از چنان اهمیتی برخوردار است که حدود یکصد آیه از آیات قرآن کریم را به خود اختصاص داده است. ?همان طور که میبینیم، کسی که با دستور خداوند به جهاد با دشمنان برمیخیزد، همواره پیروز است؛ ?زیرا اگر دشمن را شکست دهد و خودش سالم به میهن بازگردد، علاوه بر افتخار و سربلندی، مغفرت و پاداش بزرگ خداوند نیز در انتظار اوست و اگر در جنگ با دشمن شهید شود، به مقامی دست می یابد که نزد خداوند با هیچ مقام دیگری قابل مقایسه نیست؛ ?بنابراین جهاد در راه خدا مبارزه ای است که هرگز شکست ندارد

فهرست مطالب :

مقدمه

جهاد در اسلام

انواع جهاد

جهاد دفاعی

جهاد با سرکشان

جهاد ابتدایی

کسب آمادگی برای دفاع





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : سه شنبه 94/12/18
پاورپوینت درباره ادبیات بومی زنجان
پاورپوینت درباره ادبیات بومی زنجان
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 1
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1552 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32
پاورپوینت درباره ادبیات بومی زنجان

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

?زنجان از شمال به شهرستان طارم و خلخال و میانه و از مشرق به سلطانیه و طارم و از جنوب به خدابنده و ایجرود و از غرب به شهرستان ماه‌نشان محدود است و از سطح دریا 1663 متر ارتفاع دارد. ?از جمله شرایطی که فلسفه وجودی شهر زنجان را در منطقه تبیین و توجیه می‌نماید، وجود راه ارتباطی فلات مرکزی ایران به منطقه آذربایجان در منطقه، حاکم بودن شرایط مناسب اوضاع توپوگرافی، وجود اراضی مسطح با شیب 2? در منطقه کوهستانی و بالاخره لزوم مرکز مبادلاتی تولیدات کشاورزی و ارائه خدمات متقابل به روستاهای حوزه نفوذ به ویژه ایالات پنجگانه مستقر در منطقه بوده‌است می‌رساند که این پدیده در شکل گیری شهر و محله بندی آن عامل تعیین کننده می‌باشد. ? ?

فهرست مطالب :

? ادبیات بومی چیست؟

? پیشینه

? آثار تاریخی

? عمارت‌های تاریخی

? مردم و زبان

? مشاهیر

? دین

? مدارس

? مراکز آموزشی

? کتابخانه‌ها

? مراکز خرید

? هتل‌ها

? نقاط دیدنی

? مناطق حفاظت‌شده و پناهگاههای حیات وحش

? چشمه‌های آب گرم طبیعی

? سد ها

? موزه‌ها

? صنایع دستی و سوغات

? صنایع

? منابع





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : سه شنبه 94/12/18
تحقیق چگونه توانستم مشکل افسردگی دانش آموز را حل کنم
تحقیق چگونه توانستم مشکل افسردگی دانش آموز را حل کنم
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 50 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
تحقیق چگونه توانستم مشکل افسردگی دانش آموز را حل کنم

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

چکیده

تفاوت عمده ی همه ی مکتب های مادی با ادیان الهی در نوع نگرش آنها به انسان و ابعاد وجودی اوست و هر کدام از آنها برنامه و ها سیاست های خود بر را اساس برداشت خود از ماهیت انسان طراحی می کنند. وقتی انسان را موجودی فراتر از جسم و ماده بدانیم و اعتقاد داشته باشیم که انسان نه تنها اشرف مخلوقات بلکه هدف و غایت کل هستی بر محور انسان می چرخد تا انسان به کمال برسد، بررسی مسائل او دیگر تنها در بعد مادیات نیست .

فلسفه آموزش و پرورش نیز تربیت و هدایت انسان است به. عبارت دیگر وظیفه اصلی نظام تربیتی ایجاد زمینه ی مناسب برای توسعه انسانی است. چرا که انسان محور توسعه است. انسان توسعه یافته باید از لحاظ جسمانی سالم از و نظر روحی و روانی وضعیت مطلوبی داشته باشد .

متن اقدام پژوهی زیر مربوط به یک نفر از دانش آموزان یتیم است که محرومیت از او نعمت پدر موجب افسردگی او در شده و علاوه بر آنکه وضعیت روحی او تحت تأثیر این مسئله قرار گرفته وضعیت درسی و ایجاد رابطه با کلاس، معلم و مدرسه را در نیز ابعاد مختلف تحت تأثیر قرار داده است. از لذا نظر پژوهشی قابل تأمل و بررسی است در. جریان بررسی و پیگیری این مشکل پس از تشخیص مسئله تلاش شده است ضمن استفاده از کتاب های مرتبط با موضوع استفاده از نظر همکاران و کادر آموزشی، تربیتی و پرورشی مدرسه و همچنین درگیر کردن دانش آموز مورد نظر با فعالیت گرو و هی فردی با و اجرای طرح هایی به حل مسئله پرداخته شود .


فهرست مطالب

چکیده 3

مقدمه 4

توصیف وضعیت موجود، تشخیص مسئله 4

گردآوری اطلاعات ( شواهد )1 5

مشاهده 6

صحبت خصوصی 7

وضعیت خانوادگی 7

نظر همکاران 7

تجزیه و تحلیل داده ها 8

انتخاب راه حل موقتی 10

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن 10

گردآوری اطلاعات و شواهد2 14

ارزشیابی تأثیر اقدامات جدید و ارزیابی آنها 14

تجدید نظر و دادن گزارش. 15

پیشنهادها 15

منابع 16





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : سه شنبه 94/12/18
پروژه برنامه نویسی ساعت آنالوگ با سی شارپ
پروژه برنامه نویسی ساعت آنالوگ با سی شارپ
دسته بندی پروژه و پایان نامه
بازدید ها 5
فرمت فایل zip
حجم فایل 38 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
پروژه برنامه نویسی ساعت آنالوگ با سی شارپ

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

پروژه برنامه نویسی ساعت آنالوگ با سی شارپ

این پروژه به زبان سی شارپ نوشته شده است و شامل یک فرم است که هنگام اجرا شدن ، زمان جاری سیستم را نمایش می دهد و عقربه ها حرکت می کند

کاربر می تواند با وارد کردن اعداد در زیر فرم ، مکان عقربه ها را تغییر دهد

تصویری از اجرای برنامه :

ساعت آنالوگ سی شارپ





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : دوشنبه 94/12/17
مقاله موانع و چالش های گسترش مشاوره در مدارس
مقاله موانع و چالش های گسترش مشاوره در مدارس
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 8
فرمت فایل docx
حجم فایل 46 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
مقاله موانع و چالش های گسترش مشاوره در مدارس

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

چکیده مطالب

امروزه به بهداشت روانی دانش آموزان در مدارس توجه نمی شود: با طرح هایی مانند احیای نقش مشاوره و راهنمایی معلمان نمی توان مبحث عدم حضور معلم مشاوره در مدارس کشور را خصوصا در مقطع ابتدایی و راهنمایی تحصیلی که دانش آموزان با بحران های دوران بلوغ روبه رو هستند ، را حل کرد ، چرا که مباحث مشاوره نیازمند اقدامات کارشناسی است و معلمان تخصص کافی در این زمینه را ندارند و با یک دوره محدود آموزش ضمن خدمت نیز نمی توانند این تخصص را کسب کنند.

تدوین برنامه ای آموزشی برای تغییر نگرش مسئولان ، دانش آموزان و خود مشاوران به مشاوره روان شناختی ، که بدون تردید استمرار و تکیه دراز مدت بر چنین برنامه‌ای می تواند آثا مثبتی در پی داشته باشد .و ارائه تعاریف دقیق از مشاوره روان شناختی و حیطه آن ، انشای آن مقررات و آیین نامه ها و نیز ساختارسازی مناسب برای آن در سازمان های مربوط می تواند راه را برای رهایی از ((سردرگمی نقش)) مشاوران هموار سازد .ومعرفی درست مشاوران و نقش مشاور به دانش آموزان می تواند نگرش نامناسب آنها را اصلاح کند و به روی آوردن بیشتر آنها به خدمات مشاوره بیانجامد . واینکه در مدارس ابتدایی از طرفی معلمی در رشته ی مشاوره وجود ندارد واز طرفی ساعات محدود کلاس درس ، مشکلات معیشتی و محدودیت های اجرایی معلمان مجالی برای آنها به منظور رسیدگی به امور مشاوره دانش آموزان نمی دهد ،: حجم کتاب های درسی به قدری است که معلمان در تمام مدت حضور در کلاس درس حتی به تفهیم مفاهیم آموزشی به دانش آموزان نمی رسند چه برسد به توجه درباره مسائل روحی و مشاوره ای دانش آموزان ، با وجود حجم بالای مفاهیم کتاب های درسی واگذاری مباحث مشاوره به معلمان در شرایط کنونی شانه خالی کردن از جایگاه معلم مشاوره و پا در هوا رها کردن این مبحث مهم است.

به هر حال هر چه به مشاورین و جایگاه مشاوره در مدارس اهمیت بیشتری داده شود نشان دهنده این است که سعی و اهتمام مسئولین به حل مشکلات دانش ‌آموزان بیشتر است. هماهنگ کردن خانه و مدرسه جهت مشاوره دانش ‌آموزان تاثیر به سزایی در پیشرفت تحصیلی دانش ‌آموزان دارد. چرا که نوجوان محتاج راهنمایی و هدایت به راه صحیح است. مشاوران می بایستی در مقاطع مختلف تحصیلی همسو باشند تا دانش آموزی که از یک مقطع وارد مقطع دیگری می شود ، ذهنیت اشتباهی در مورد عملکرد مشاور نداشته باشد و دقیقا نقش وی را بداند


فهرست مطالب

1) چکیده

2) هدف وروشهای تحقیق

3) مقدمه

4) نقش معلم مشاور در مدارس ابتدایی

5) مربی پرورشی یا مشاور

6) خصوصیات معلم در نقش مشاور

7) راهکارها

8) خلاصه ونتیجه گیری

9) منابع ومأ خذ





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : دوشنبه 94/12/17
   1   2   3   4   5   >>   >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
 


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 267396

 
بنر 120 * 240