سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
بررسی دلایل بینظمی و بی انضباطی دانشآموزان و حل مشکل
بررسی دلایل بی‌نظمی و بی‌ انضباطی دانش‌آموزان و حل مشکل
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 8
فرمت فایل docx
حجم فایل 66 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
بررسی دلایل بی‌نظمی و بی‌ انضباطی دانش‌آموزان و حل مشکل

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

چکیده

هر نوع رفتاری که از ارزشهای پذیرفته شده جامعه به دور است (با توجه فرهنگ)و دارای تکرار شدت و مداومت است و در زمانها و مکانهای متعدد اتفاق می افتد و همچنین رفتاری است که با درماندگی و کاهش کارایی فرد همراه است. پایبندی به ضابطه ها در یک گروه اجتماعی باعث تداوم آن می شود. انضباط، اخلاق کلاس درس است و بدون آن کلاس تبدیل به یک ازدحام یا غوغا می شود. (سی ام فلینگ، الیزابت پروس ،1373 ، ص )80 هر رفتار انسان، از جمله محصل، هدف دارد یا هدف گردان است. دانش آموزان، عملی را بی هدف انجام نمی دهند بلکه می خواهند با آن عمل خود نیاز یا نیازهایی را ارضا کنند. بنابراین، باید هدف و ها نیازهای ایشان را شناخت و جدی گرفت. مثلاً اگر رفتار نامطلوبی از دانش آموزی سر بزند نباید تنها جلب توجه را علت آن رفتار بدانیم کاربرد اصول و تدابیری می تواند به ما کمک کند از که رخ دادن مشکلات رفتاری جلوگیری کنیم و به حداقل برسانیم از جمله :

از روز اول آغاز کلاس، مدیریت کامل را اعمال کنیم. باید روز اول به گروه تازه دانش آموزان خود بگوییم هک مقررات در ما اداره کلاس کدام از و اند ایشان چه انتظارهایی داریم .

محیط کلاس از را هر لحاظ حتی فضا و تجهیزات، سالم گردانیم. باید مطمئن باشیم که دانش آموزان رد ما کلاس راحت در و.اند مدرسه احساس آرامش می کنند .

فعالیت های یادگیری را طوری طراحی کنیم که برای همة دانش آموزان، معنادار باشند؛ با و رغبت و ها توانایی های ایشان سازگار باشند. برای این منظور ناگزیریم اصول رشد و تکامل، خصایص رشدی هر سن، محتوای درسی خاص هر کلاس و هر مقطع، و رغبت های ویژه دانش آموزان خود را دقیقاً بدانیم .

برای همة دانش آموزان فرصت هایی فراهم آوریم که موفقیت را تجربه کنند به تجربه دیده ایم که برخی از دانش آموزان به زودی نشان می دهند که پیشرفت درسی دارند در صورتی که برخی دیگر دیرتر آ را خود شکار می کنند با بعضی از دانش آموزان در دروس علمی و برخی در دروس اجتماعی پیشرفت نشان می دهند در هر صورت، معلم باید تدابیر و راهبردهایی به کار ببرد که همة دانش آموزان، به شکلی، موفقیت را تجربه کنند .


فهرست مطالب

چکیده 3

مقدمه : 4

بیان وضعیت.. 4

تعریف مفاهیم واصطلاحات: 4

یافته های علمی: 5

علل بی انضباطی دانش‌آموزان. 5

تأثیر محیط عاطفی کلاس : 8

پیشینه ی تحقیق: 11

گرد آوری شواهد1: 12

تحلیل یافته های علمی وبیان راه حل. 13

دلایل بی انضباطی دانش آموزان: 14

راههای کاهش یا حذف رفتار های بی نظمی. 15

انتخاب راه حل موقتی و اجرای نظارت بر آن: 20

گردآوری اطلاعات ( شواهد )2 : 20

ارزشیابی ونتیجه گیری و گزارش نهایی : 21

منابع و مأخذ مورد استفاده: 23





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : شنبه 95/1/28
ترجمه مقاله SME در روابط بانکی و سودآوری تعدیل شده به همراه ریسک
ترجمه مقاله SME در روابط بانکی و سودآوری تعدیل شده به همراه ریسک در بانک‌ها
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 7
فرمت فایل docx
حجم فایل 680 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
ترجمه مقاله SME در روابط بانکی و سودآوری تعدیل شده به همراه ریسک در بانک‌ها

فروشنده فایل

کد کاربری 6
کاربر

عنوان انگلیسی مقاله: Bank–SMEs relationships and banks’ risk-adjusted profitability

عنوان فارسی مقاله: SME در روابط بانکی و سودآوری تعدیل شده به همراه ریسک در بانک‌ها

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد

قیمت : 18000 تومان

چکیده ترجمه :

تحقیقات پژروهشی چگونگی عملکرد SME مورد بررسی قرار می دهد. شناسایی نوع وام و طول و دامنه ی روابط بین بانک ها و تأثیر حاشیه ی تعدیل شده برای ریسک مشتری. پس از تجزیه و تحلیل 4285مشاهدات سال اقتصادی در بانک فنلاندی، کیفیت SME به عنوان عامل خطر عمده در تنظیم و توضیح سودآوری بانک شناخته شد. با این حال، طول و دامنه ی رابطه و وام نیز نقش مهمی را ایفا می کند.

کلمات کلیدی: عملکرد بین بانک های کوچک، روابط بین بانک های کوچک و SME ها، خطر تنظیم سودآوری.

1 . مقدمه:

تحقیقات اساساً عملکرد بانک های داخلی و عامل خارجی را مورد بررسی قرار می دهد. عوامل داخلی اینگونه تعریف می شوند: آنان نظریه ی مدیریت بانک را کنترل می کنند، در حالی که عوامل خارجی فراتر از کنترل هستند (راسیاه 2010).

تحقیقات قبلی در مورد ساختار هزینه در بانک ها ذکر شده است، اندازه ی بانک و مقیاس اقتصاد در ارتباط است. تفاوت در اهداف مدیریت بانک وجود دارد. همچنین به عنوان گوناگونی های استراتژی با سپرده های بانکی/ اعتباری دارای استراتژی است. دارایی ها و نمونه کارها دارای مسئولیت است.

در نرخ بهره ی بازار، تغییرات در سرمایه و خطر دارایی وجود دارد. فن آوری استفاده از اینترنت در بانکداری نوین نقش مهمی دارد. به جای تمرکز بر سهامداران بانکی بر روی دارندگان سهام و تعداد شعب و ویژگی های آن‌ها تمرکز می شود. عوامل خارجی که در آثار قبلی به عنوان عامل شرایط رقابت شناسایی شده است شامل ویژگی های مهمی همچون، غلضت، سهم و رشد مالکیت و مقدار آن، ساختارهای رقابتی، مقررات مالی و مقررات نظارت و سیاست های پولی می باشد. در واقع عملکرد بانک نتیجه ی میزان سود سهام می باشد که بانک قادر به استخراج آن از ارتباط با مشتریان است. سهام تولید شده توسط این روابط حاصل از توانایی بانک در رابطه با فروش تسهیلات مختلف به مشتریان در قیمت مناسب است گرچه هزینه و یا خدمات در نرخ بهره در وام است. در واقع بانک ها می توانند با کیفیت بالا به سادگی هزینه های مشتری را بپردازد و نرخ بهره ی بالا به منظور تعهد نیست بلکه درآمد بانک را تأمین می کند. از آنجایی که این استراتژی می تواند عواقب های منفی داشته باشد در مرحله ی اول موضوع اختلافات است (هوورس و همکاران، 2003).





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : پنج شنبه 95/1/26
مقاله جایگاه فعالیتهای عملی در آموزش و یادگیری علوم تجربی
مقاله جایگاه فعالیت‌های عملی در آموزش و یادگیری علوم تجربی
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 5
فرمت فایل docx
حجم فایل 41 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
مقاله جایگاه فعالیت‌های عملی در آموزش و یادگیری علوم تجربی

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

کلید واژه ها: فعالیتهای عملی، آزمایشگاه، آموزش اثر بخش، یادگیری، علوم تجربی

اشاره

امروزه آموزش علوم تجربی بالاخص؛ فیزیک، شیمی، و زیست شناسی در مدارس، به یکی از موضوعهای دشوار و مورد توجه تبدیل شده است. تعداد اندکی از معلمان می توانند علوم تجربی را به نحو احسن و منطبق با اهداف آموزشی قصد شده آموزش دهند. موانع و مشکلات زیادی وجود دارد که هرگونه تلاش برای ارتقای کیفی آموزش علوم تجربی در مدارس و حتی دانشگاهها را بی اثر می سازد. در مدارس، در آموزش علوم تجربی بالاخص؛ فیزیک، شیمی، و زیست شناسی که همگی علوم آزمایش محور محسوب می شوند، بیشتر به تشریح و بیان حقایق و اصول اولیه شناخته شده علمی پرداخته می شود که پس از مدت کوتاهی به فراموشی سپرده می شوند. برای آموزش اثر بخش علوم تجربی حتماً باید از فعالیتهای عملی و آزمایشگاهی استفاده شود تا ساخت شناختی دانش آموزان تقویت شده و همچنین مهارتهای عملی لازم را فرا بگیرند.

در این مقاله سعی خواهد شد تا به اهمیت و جایگاه فعالیتهای عملی در آموزش و یادگیری علوم تجربی و نیز بررسی موانع موجود در اجرای این گونه فعالیتها پرداخته شود.

علوم تجربی یکی از دانشها و معرفتهای بشری است که یافته های آن از راه مشاهده تجربی به دست می آید و ملاک یا معیار درستی آنها، انطباق داشتن با مشاهدات تجربی است. هدف از آموزش علوم تجربی، آموزش پدیده هایی است که در زندگی روزانه مشاهده می شود. در همه نظامهای آموزشی جهان، آموزش و یادگیری علوم تجربی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و تلاش می شود تا همه دانش آموزان، ضمن آشنایی با اصول و مفاهیم علوم تجربی و کسب سواد علمی لازم، آگاهیهای لازم برای یک شهروند مطلوب را کسب کنند. دانش آموزان با کسب آگاهی و مهارت لازم در زمینه های مختلف علوم، قادر خواهند بود تا در زندگی خود تصمیمات آگاهانه و منطقی بگیرند.

فهرست

اشاره. 3

تاریخچه استفاده از فعالیتهای عملی در آموزش علوم. 4

نقش فعالیتهای عملی در آموزش و یادگیری علوم. 6

اهمیت انجام فعالیتهای عملی در آموزش علوم. 8

مشکلات موجود در انجام فعالیتهای عملی.. 8

نتیجه گیری: 10

منابع: 10





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : پنج شنبه 95/1/26
تحقیق در مورد مراحل رشد شهر
تحقیق در مورد مراحل رشد شهر
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 7
فرمت فایل doc
حجم فایل 31 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
تحقیق در مورد مراحل رشد شهر

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

هدف از ارائه این فصل آشنایی با رشد شهر ، انواع آن ، مهمترین نظریات در این باره و مهمترین دلایل رشد شهر می باشد و انتظار می رود که خواننده بتواند با مطالعه این فصل با این مباحث آشنا شده و بتواند به سوالات تستی و تشریحی انتهای فصل پاسخ دهد . محتویات این فصل از مهمترین منابع کارشناسی ارشد در این زمینه جمع آوری شده است و سعی گردیده که کلیه مطالب مربوطه که امکان طرح سوال درکنکور کارشناسی ارشد از آنها وجود دارد، آورده شود .

مراحل رشد شهر:

یک شهر از زمان شکل گیری و بعداز آن حالت و شرایط ثابت و ایستا ندارد . بلکه مانند یک موجود زنده دارای رشد می باشد . همانطور که یک موجود زنده به دنیا می آید و دوران کودکی، نوجوانی، جوانی،میانسالی وپیری و پس از آن مرگ را تجربه می کند ، به عقیده ی بسیاری از متخصصان شهری، شهرها نیز این مراحل را سپری می کنند . با توجه به این عده ای از برنامه ریزان شهری یکسری مراحل رشد را برای شهرها در نظر گرفته اندکه در زیر به مهمترین آنها اشاره میکنیم:

- پاتریک گدس سه نوع شهر را در نظر گرفته است:

- شهر اولیه : نقش و کارکرد اصلی این شهرها کشاورزی است وشهری است که نیازهای اصلی بشر را تولید می کند.

- شهر ثانویه: شهری است که به عنوان مرکز مبادله عمل می کند ، مانند شهرهای بازاری .

- شهر نوع سوم : این شهر ترکیبی از شهر اولیه و ثانویه است. در این شهر امکان گذران اوقات فراغت ، امکانات تحصیلی و سایر نیازهای شهروندان را برای ساکنان خود فراهم می آورد.

نکات مهم در این قسمت یادگیری نقش شهرها است.

نقش شهر اولیه کشاورزی، شهر ثانویه مرکز مبادله است و شهر نوع سوم امکان گذران اوقت فراغت و امکانات تحصیلی را فراهم می کند.

فهرست

مراحل رشد شهر

شیوه های گسترش شهر

رشد برنامه ریزی شده

مهمترین نظریه های مربوط به رشد شهر

دلایل رشد شهر

سوالات تشریحی

سوالات تستی

پاسخ نامه سولات تستی





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : پنج شنبه 95/1/26
مقاله چگونگی بهبود وضعیت درسی دانش آموزان در درس علوم تجربی
مقاله چگونگی بهبود وضعیت درسی دانش آموزان در درس علوم تجربی
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 5
فرمت فایل docx
حجم فایل 31 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
مقاله چگونگی بهبود وضعیت درسی دانش آموزان در درس علوم تجربی

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

مقدمه:

علوم تجربی بخشی از دانش بشری است که حاصل مطالعه و جست وجوی او درشناخت جهان مادی و نظام وقوانین آن است. این درس بی شک یکی از دروس پراهمیت دوره تحصیلی متوسطه اول محسوب می شود،چرا که پایه چهار درس شیمی،فیزیک،زمین شناسی و زیست شناسی دوره متوسطه دوم را این درس مهم تشکیل می دهد. بنابراین محتوای کتاب درسی علوم تجربی و روش تدریس آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یکی از بخش هایی که در کتاب جدید دارای اهمیت زیادی است بخش مربوط به انجام آزمایش های این کتاب است که سعی شده است تا حد امکان بتوان آن ها را با استفاده از وسایل و مواد آزمایشگاهی ساده تری انجام داد.

مسلما یکی از روش های مهم فعال تدریس،مخصوصا در درس علوم تجربی انجام آزمایش است. چراکه کسب مهارت هایی مانند برنامه ریزی،مشاهده دقیق،اندازه گیری،ثبت دقیق و درست اطلاعات،ارائه صحیح نتایج ویافتن ارتباط منطقی بین متغیرها با انجام این فعالیت عملی ،ممکن ومیسرمی شود.

از دیگر سو انجام آزمایش،آن هم توسط دانش آموزان وبانظارت معلم،آنان را قادر می سازد تا درباره اهداف آن فعالیت علمی به تفکربپردازندوبابررسی نتایج حاصله درک روشنی ازمفهوم آموزش داده شده به دست آورند. انجام آزمایش دررده بندی تکالیف برحسب حیطه های یادگیری درزمره تکالیف مهارتی می باشد که موجب پایداری آموخته هامی باشد.

مثل معروف:«می شنوم،فراموش می کنم؛می بینم،به یادمی آورم؛انجام می دهم،می فهمم»نیز نشانگر اهمیت فوق العاده انجام آزمایش توسط دانش آموزان است.

فهرست مطالب

مقدمه

پیشینه تحقیق

توصیف وضع موجود

گردآوری اطلاعات(شواهد 1)

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها

انتخاب راه حل

مراحل اجرای راه حل

گردآوری اطلاعات(شواهد2)

ارزشیابی و تعیین اعتبار

نتیجه گیری و پیشنهادات

منابع





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : پنج شنبه 95/1/26
مقاله آموزش و پرورش و فرهنگ شهروندی
مقاله آموزش و پرورش و فرهنگ شهروندی
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 6
فرمت فایل docx
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9
مقاله آموزش و پرورش و فرهنگ شهروندی

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

مقدمه

توشیرو دوکو یکی از معماران توسعه ژاپن، امروزه درباره نقش سازنده و بارورکننده و رشد دهنده انسان و آموزش و پرورش در فرایند توسعه اقتصادی و اجتماعی چنین بیان می کند: ما نه هیچ منبع طبیعی داریم و نه هیچ قدرت نظامی، ما فقط یک منبع در اختیار داریم، ظرفیت ابداع مغزهایمان. این منبع پایان ناپذیر است. باید آن را ترکیب کرده، تمرین داده، مجهز ساخت. این قدرت دفاعی خواه ناخواه، در یک آینده نزدیک گرانبهاترین ثروت مشترک همه بشریت خواهد بود... در کشور ژاپن تربیت انسانها، بهترین مساله است و کسانی که در نظام آموزشی کار می کنند افراد بسیار محترم و با پرستیژ اجتماعی والایی هستند همین آموزش دهندگان هستند که در واقع، توسعه و زمینه های آن را (از طریق تربیت شهروندانی آگاه و مسئول) فراهم می آورند و ارزشمندترین سرمایه های انسانهای با فرهنگ، آموزش دیده و با شخصیت آن جامعه (شهروندان مدنی) هستند.

بنابراین زمانی آموزش و پرورش در رسیدن به اهداف و آرمانهایش موفق خواهد بود که بتواند شهروندانی آگاه، مسئول و خلاق بپرورد و این امر میسر نیست مگر از طریق آموزش بهینه شهروندی و نیز ارتقاء فرهنگ شهروندی.

آموزش شهروندی چیست؟

منظور از آموزش شهروندی عبارت است از فرایند انتقال دانشها، ارزشها و نگرشهای لازم برای مشارکت و ثبات سیاسی جامعه از یک نسل به نسل دیگر. این انتقال شامل موارد مختلفی نظیر: آگاهی از تاریخ و ساختار نهادهای سیاسی، احساس وفاداری به ملت، نگرش مثبت نسبت به اقتدار سیاسی، باور به ارزشهای بنیادی (مانند حاکمیت قانون و تسامح و تساهل)، علاقه به مشارکت سیاسی و کسب مهارتهای لازم برای فهم سیاستهای عمومی و نظارت بر آنها می شود.

بدین ترتیب، هدف اساسی آموزش شهروندی در هر جامعه ای، انتقال مجموعه ای از دانشها، ارزشها و جهت گیریهای رفتاری ضروری برای دوام و رفاه آن جامعه، به نسل جوان است. لذا آموزش شهروندی به دنبال جلب حمایت جوانان از فرهنگ مدنی جامعه است که این امر از طریق فرایندهای آموزشی تحقق می یابد. (همان، ص 317) در جوامع اقتدار طلب و خودکامه تعلیم و تربیت شهروندی به شدت در پی القای عقیده حاکم است...

فهرست مطالب :

مقدمه. 3

آموزش شهروندی چیست؟. 3

شهروند کیست؟ و شهروندی یعنی چه؟. 4

آموزش و پرورش و شهروندی.. 5

نظام آموزشی مردم سالار لازمه ی تربیت شهروندی.. 6

ضرورت تربیت شهروندی در عصر جهانی شدن. 7

ویژگیها و صلاحیتهای مطلوب شهروندی برای جامعه ی ایران. 8

منابع: 9





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : دوشنبه 95/1/23
مقاله آموزش و پرورش و محیط زیست
مقاله آموزش و پرورش و محیط زیست
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 5
فرمت فایل pdf
حجم فایل 204 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
مقاله آموزش و پرورش و محیط زیست

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

آموزش و پرورش و محیط زیست

چکیده

با افزایش مسایل و مشکلات زیست محیطی، نیاز به تغییر نگرش و رفتار افراد در بین گروه های مختلف اجتماعی به خصوص دانش آموزان اجتناب ناپذیر می باشد. در این مطالعه، میزان آگاهی، نگرش و رفتار زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه و عوامل مؤثر بر آن مورد بررسی قرار گرفت. برای انجام تحقیق حاضر از روش پیمایش استفاده شده است. نمونه آماری شامل 386 نفر از دانش آموزان دوره متوسطه شهر سنندج (استان کردستان) در سال 1391 می باشد که به روش خوشه ای چند مرحله ای، نمونه گیری شده اند. جمع آوری اطلاعات با استفاده از پرسشنامه صورت گرفته است. یافته های پژوهش نشان می دهد که نزدیک به 68 درصد از دانش آموزان دارای رفتارهای مسئولانه نسبت به محیط زیست بوده اند. علاوه بر این، یافته ها حاکی از بالا بودن آگاهی زیست محیطی دانش آموزان مورد مطالعه است. نزدیک به 55 درصد از دانش آموزان دارای نگرش زیست- محور هستند و مابقی دارای نگرش تکنو- محور هستند. نگرش زیست -محور بیش ترین تأثیر را بر رفتارهای زیست محیطی دارد و پیش بینی کننده قوی برای رفتارهای زیست محیطی است. علاوه بر این، نتایج تحقیق نشان می دهد که بین آگاهی و رفتار زیست محیطی رابطه ای ضعیفی وجود دارد. در خاتمه، دلایل احتمالی رابطه ضعیف بین آگاهی و رفتارهای زیست محیطی تبیین شده است.

واژه های کلیدی : رفتارهای زیست محیطی، آگاهی زیست محیطی، نگرش زیست محور، نگرش تکنو محور


فهرست مطالب :

چکیده

مقدمه

پیشینه پژوهش

هدف پژوهش

فرضیه های پژوهش

روش شناسی پژوهش

ابزار جمع آوری اطلاعات

روش تحلیل داده

یافته ها

بحث و نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : دوشنبه 95/1/23
ترجمه مقاله عملکرد میدان جریان پالس EGR برای بهینه سازی نامتقارن
ترجمه مقاله عملکرد میدان جریان پالس EGR برای بهینه سازی نامتقارن توربین توربوشارژ دو ورودی
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 4
فرمت فایل docx
حجم فایل 1679 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
ترجمه مقاله عملکرد میدان جریان پالس EGR برای بهینه سازی نامتقارن توربین توربوشارژ دو ورودی

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

عنوان انگلیسی مقاله: Performance and flow-field assessment of an EGR pulse optimised asymmetric double-entry turbocharger turbine

عنوان فارسی مقاله: عملکرد میدان جریان پالس EGR برای بهینه سازی نامتقارن توربین توربوشارژ دو ورودی

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد

قیمت : 14500 تومان

چکیده ترجمه :

در این مقاله ارائه یک مفهوم توربین به طور خاص برای طراحی ویژه از حفاظت انرژی جریان پالس و کنترل EGR ارائه شده است. به منظور ترکیب هردوی این ویژگی ها یک توربین با دو ورودی نامتقارن در پاسخ به عدم تعادل جریان به علت EGR توسعه داده شده است. EGRبا پره های هندسی متغیر به منظور کنترل سرعت و بهینه سازی جریان ورودی توربین ارائه شده است. در حالیکه هیچ پره دیگری در ورودی توربین قرار ندارد. تجزیه و تحلیل دقیق در طراحی و بهره وری از توربین نامتقارن در این تحقیق رائه شده است.

کلمات کلیدی: توربین با دو ورودی،هندسه متغیر توربو،چرخش گاز اگزوز، توروبوشارژر، دینامیک سیالات محاسباتی، پذیرش نابرابر.

با توجه به مقررات انتشار به طور فزاینده برای سوخت اقتصادی بالا، توروبوشارژر، ذاتا یکی از امیدوار کننده ترین فناوری ها است که به سمت دستیابی به طراحی موتور برای انتشار کم و مصرف سوخت کم می باشد. توربوشارژرها نه تنها با اگزوزهای کارآمد، بازیابی انرژی مناسبی دارند، همچنین انها به منظور حمایت از عملیات موتورهای مورد استفاده برای فشار، برای نرخ EGR افزایش یافته اند. در موتورهای حرفه ای با سیلندر بزرگ، VGT تک ورودی به طور معمول توانایی حمایت از EGR و افزایش پاسخ فشار لحظه ای را دارد. با این حال، نقطه ضعفVGT این است که آن قادر به حداکثر رساندن استخراج انرژی از پالس ها نبوده و از آنجا که هیچ جداسازی پالسی وجود ندارد. چون در این حال توربین ها باید چند ورودی داشته باشند. از این رو هدف این تحقیق این است که ترکیب مزایای استفاده از استخراج انرژی اگزوز و توربوشارژر در یک توربین واحد طراحی شود. پالس توربوشارژر یعنی صرفه جویی در انرژی پالس تا ورود به روتور، روش استفاده از حداکثر انرژی اگزوز است که شناخته شده است. به منظور اجتناب از دخالت پالس، اینها با توربین های چند ورودی مشخص شده اند. دونوع از این توربین ها در حال حاضر در بازار وجود دارد. در مقابل، این دونوع توربین دارای دو ورودی منطقه تغذیه بوده و جریان ورودی با شعاعی دوبرابر هدایت می شود.





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : شنبه 95/1/21
پاورپوینت سیستمهای قطعه بندی تصاویر زیر سطح آب
پاورپوینت سیستم‌های قطعه بندی تصاویر زیر سطح آب
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 2
فرمت فایل pptx
حجم فایل 561 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
پاورپوینت سیستم‌های قطعه بندی تصاویر زیر سطح آب

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

?عکاسی به بخش های مختلفی تقسیم می شود . هرکدام از این بخش ها کاربرد‌های خاص خود را دارد . ?از عکاسی زیر آب برای جستجوی اشیای گمشده ، غواصی در شب ، باستان ‌شناسی ، زیست ‌شناسی و زمین‌شناسی دریایی، عکاسی غار و… استفاده می‌کنند و فدراسیون جهانی برای هر شاخه، گواهی‌نامه مخصوصی صادر می‌کند. ?از همان نخستین روزهائی که بشر توانست با تنفس هوای فشرده به اکتشاف نا شناخته های اعماق بپردازد ، رویای ثبت لحظات و همچنین نمایاندن تصاویر زیر آب را در تفکرات خود می پروراند تا آنکه در سال 1893 میلادی لوئیس بوتن اولین دوربین عکاسی در زیر آب را اختراع و نخستین تصاویر زیر آبی را برای بشر از دنیای شگفت انگیز اعماق به ارمغان آورد. ?

فهرست :

مقدمه

قطعه بندی چیست ؟

تصاویرآکوستیک

تکنولوژی سونار

تبدیل فوریه و موجک

تبدیل کانتورلت

مقایسه بین تبدیل موجک و کانتورلت

بدست آوردن یک تصویر طبقه بندی شده بر اساس روش تبدیل کانتورلت

خوشه یابی فازی

نتیجه گیری





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : پنج شنبه 95/1/19
پرسشنامه بررسی میزان کارایی بازار بورس و بهبود بخشی به عملکرد
پرسشنامه بررسی میزان کارایی بازار بورس و بهبود بخشی به عملکرد
دسته بندی پرسشنامه
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
پرسشنامه بررسی میزان کارایی بازار بورس و بهبود بخشی به عملکرد

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

پرسشنامه ای را که در اختیار دارید، مربوط به یک تحقیق علمی در مورد بررسی میزان کارائی بازار بورس و بهبود بخشی به عملکرد آن می باشد.

قطعاً پاسخ های صادقانه شما ، این تحقیق را به اهداف مورد نظررهنمون خواهد ساخت.

اطلاعات جمع آوری شده محرمانه تلقی خواهد شد و فقط بهره برداری تحقیقی از آن به عمل خواهد آمد.

شامل 20 سوال





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : پنج شنبه 95/1/19
   1   2   3   4   5      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
 


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 267401

 
بنر 120 * 240