سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
ترجمه مقاله عملکرد میدان جریان پالس EGR برای بهینه سازی نامتقارن
ترجمه مقاله عملکرد میدان جریان پالس EGR برای بهینه سازی نامتقارن توربین توربوشارژ دو ورودی
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 4
فرمت فایل docx
حجم فایل 1679 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
ترجمه مقاله عملکرد میدان جریان پالس EGR برای بهینه سازی نامتقارن توربین توربوشارژ دو ورودی

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

عنوان انگلیسی مقاله: Performance and flow-field assessment of an EGR pulse optimised asymmetric double-entry turbocharger turbine

عنوان فارسی مقاله: عملکرد میدان جریان پالس EGR برای بهینه سازی نامتقارن توربین توربوشارژ دو ورودی

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد

قیمت : 14500 تومان

چکیده ترجمه :

در این مقاله ارائه یک مفهوم توربین به طور خاص برای طراحی ویژه از حفاظت انرژی جریان پالس و کنترل EGR ارائه شده است. به منظور ترکیب هردوی این ویژگی ها یک توربین با دو ورودی نامتقارن در پاسخ به عدم تعادل جریان به علت EGR توسعه داده شده است. EGRبا پره های هندسی متغیر به منظور کنترل سرعت و بهینه سازی جریان ورودی توربین ارائه شده است. در حالیکه هیچ پره دیگری در ورودی توربین قرار ندارد. تجزیه و تحلیل دقیق در طراحی و بهره وری از توربین نامتقارن در این تحقیق رائه شده است.

کلمات کلیدی: توربین با دو ورودی،هندسه متغیر توربو،چرخش گاز اگزوز، توروبوشارژر، دینامیک سیالات محاسباتی، پذیرش نابرابر.

با توجه به مقررات انتشار به طور فزاینده برای سوخت اقتصادی بالا، توروبوشارژر، ذاتا یکی از امیدوار کننده ترین فناوری ها است که به سمت دستیابی به طراحی موتور برای انتشار کم و مصرف سوخت کم می باشد. توربوشارژرها نه تنها با اگزوزهای کارآمد، بازیابی انرژی مناسبی دارند، همچنین انها به منظور حمایت از عملیات موتورهای مورد استفاده برای فشار، برای نرخ EGR افزایش یافته اند. در موتورهای حرفه ای با سیلندر بزرگ، VGT تک ورودی به طور معمول توانایی حمایت از EGR و افزایش پاسخ فشار لحظه ای را دارد. با این حال، نقطه ضعفVGT این است که آن قادر به حداکثر رساندن استخراج انرژی از پالس ها نبوده و از آنجا که هیچ جداسازی پالسی وجود ندارد. چون در این حال توربین ها باید چند ورودی داشته باشند. از این رو هدف این تحقیق این است که ترکیب مزایای استفاده از استخراج انرژی اگزوز و توربوشارژر در یک توربین واحد طراحی شود. پالس توربوشارژر یعنی صرفه جویی در انرژی پالس تا ورود به روتور، روش استفاده از حداکثر انرژی اگزوز است که شناخته شده است. به منظور اجتناب از دخالت پالس، اینها با توربین های چند ورودی مشخص شده اند. دونوع از این توربین ها در حال حاضر در بازار وجود دارد. در مقابل، این دونوع توربین دارای دو ورودی منطقه تغذیه بوده و جریان ورودی با شعاعی دوبرابر هدایت می شود.





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : شنبه 95/1/21
 


بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 267591

 
بنر 120 * 240