سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
پاورپوینت درس دوازدهم پیام های آسمانی نهم انفاق
پاورپوینت درس دوازدهم پیام های آسمانی نهم انفاق
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 4
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1311 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
پاورپوینت درس دوازدهم پیام های آسمانی نهم انفاق

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

?گرسنگی یکی از عوامل مهم مرگ و میر در جهان به شمار می رود به طوری که در هر دقیقه 30 نفر به علت گرسنگی، جان خود را از دست می دهند. ?شصت و شش میلیون کودک در مقطع ابتدایی در سراسر جهان، گرسنه به مدرسه می روند. ?فقر هر ساله باعث مرگ دو میلیون و ششصد هزار کودک زیر پنج سال می شود. ?870 میلیون نفر در جهان غذای کافی برای خوردن ندارند. ?بیش از یک میلیارد نفر از مردم روی زمین درآمدی کمتر از یک دلار در روز دارند.

?سالانه 2/4 میلیون نفر در سراسر جهان در اثر بیماریهای ناشی از پرخوری می میرند ?دارایی 85 نفر از ثروتمندترین افراد جهان برابر دارایی 3/5 میلیارد نفر از جمعیت جهان است ?با غذایی که در اروپا و آمریکای شمالی دور ریخته می شود، سه برابر گرسنگان فعلی جهان را می توان سیر کرد. ?یک سوم مواد غذایی که سالانه در جهان تولید می شود تبدیل به زباله میشود و هدر می رود ? ?

?دانستیم که دین اسلام آخرین و کامل ترین برنامه ای است که خداوند برای نجات بشر از تمامی گرفتاری ها و دست یافتن به رستگاری در دنیا و آخرت فرستاده است؛ ?به همین دلیل این دین باید راهی برای نجات مردم از فقر داشته باشد. ?یکی از را هکارهای دین اسلام برای حل این مشکل انفاق است. ?در دین اسلام به مردم توصیه شده است، بخشی از اموال خود را در راه خداوند انفاق کنند...





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : چهارشنبه 94/12/19
 


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 267569

 
بنر 120 * 240