سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
تحقیق چگونه توانستم مشکل افسردگی دانش آموز را حل کنم
تحقیق چگونه توانستم مشکل افسردگی دانش آموز را حل کنم
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 50 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
تحقیق چگونه توانستم مشکل افسردگی دانش آموز را حل کنم

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

چکیده

تفاوت عمده ی همه ی مکتب های مادی با ادیان الهی در نوع نگرش آنها به انسان و ابعاد وجودی اوست و هر کدام از آنها برنامه و ها سیاست های خود بر را اساس برداشت خود از ماهیت انسان طراحی می کنند. وقتی انسان را موجودی فراتر از جسم و ماده بدانیم و اعتقاد داشته باشیم که انسان نه تنها اشرف مخلوقات بلکه هدف و غایت کل هستی بر محور انسان می چرخد تا انسان به کمال برسد، بررسی مسائل او دیگر تنها در بعد مادیات نیست .

فلسفه آموزش و پرورش نیز تربیت و هدایت انسان است به. عبارت دیگر وظیفه اصلی نظام تربیتی ایجاد زمینه ی مناسب برای توسعه انسانی است. چرا که انسان محور توسعه است. انسان توسعه یافته باید از لحاظ جسمانی سالم از و نظر روحی و روانی وضعیت مطلوبی داشته باشد .

متن اقدام پژوهی زیر مربوط به یک نفر از دانش آموزان یتیم است که محرومیت از او نعمت پدر موجب افسردگی او در شده و علاوه بر آنکه وضعیت روحی او تحت تأثیر این مسئله قرار گرفته وضعیت درسی و ایجاد رابطه با کلاس، معلم و مدرسه را در نیز ابعاد مختلف تحت تأثیر قرار داده است. از لذا نظر پژوهشی قابل تأمل و بررسی است در. جریان بررسی و پیگیری این مشکل پس از تشخیص مسئله تلاش شده است ضمن استفاده از کتاب های مرتبط با موضوع استفاده از نظر همکاران و کادر آموزشی، تربیتی و پرورشی مدرسه و همچنین درگیر کردن دانش آموز مورد نظر با فعالیت گرو و هی فردی با و اجرای طرح هایی به حل مسئله پرداخته شود .


فهرست مطالب

چکیده 3

مقدمه 4

توصیف وضعیت موجود، تشخیص مسئله 4

گردآوری اطلاعات ( شواهد )1 5

مشاهده 6

صحبت خصوصی 7

وضعیت خانوادگی 7

نظر همکاران 7

تجزیه و تحلیل داده ها 8

انتخاب راه حل موقتی 10

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن 10

گردآوری اطلاعات و شواهد2 14

ارزشیابی تأثیر اقدامات جدید و ارزیابی آنها 14

تجدید نظر و دادن گزارش. 15

پیشنهادها 15

منابع 16





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : سه شنبه 94/12/18
 


بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 267598

 
بنر 120 * 240