سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
تحقیق در مورد مدیران موفق جهان
تحقیق در مورد مدیران موفق جهان
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 3
فرمت فایل docx
حجم فایل 47 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
تحقیق در مورد مدیران موفق جهان

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

واژه مدیریت را معمولا با کارهای تیمی، جلسات کاری، تصمیمات مهم به یاد می آوریم. اما مدیریت در واقع این ها نیست. مدیریت راهنمایی و نظارت کردن تیمی متشکل از 1 یا چند نفر با هدف هماهنگ سازی و ایجاد یک هارمونی در بین اعضای آن، برای کامل کردن هدفی مشخص است.

مدیران عالی رتبه باید از دانش کافی در تکنیک ها و مهارت های مدیریتی برخوردار باشند، آخرین تغییرات بازار را بدانند و قادر باشند آینده را پیش بینی کنند و این نکته را در نظر داشته باشند که محصول مورد نیاز امروز را دیروز و مورد نیاز فردا را امروز باید تولید کنند.

مدیران تنها کسانی هستند که می توانند دنیا را تغییر دهند و به سمت مسیر دلخواه خود پیش ببرند. مدیران موفق شرکت های کوچک مثل گوگل و مایکروسافت، موفق به تبدیل شرکت هایشان به بزرگترین شرکت های دنیا شدند.

هر مدیر ارشد اجرایی‌ می‌کوشد تا اقتدار خود را در محدوده‌ سازمان‌ خویش‌ حفظ‌ کند. تنها تعداد اندکی‌ از مدیران‌ هستند که‌ اثرات‌ گسترده‌ و مستمری‌ را در زمینه‌ فعالیتهای‌ جدید و تحولات‌ بازار برجای‌ می‌گذارند. در پایان‌ سال‌ 2001 مجله‌ تایم‌ و شبکه‌ خبری‌ سی‌ان‌ان‌ با همکاری‌ یکدیگر؛ 25 مدیر موفق‌ جهان‌ را انتخاب‌ کرده‌اند که‌ به‌ اختصار به‌ پاره‌ای‌ از سوابق‌ آنها پرداخته‌ شده‌ است...

کارلوس‌ گوسن‌

می‌گویند یک‌ مدیر ارشد اجرایی‌ خارجی‌ هرگز نخواهد توانست‌ با فرهنگ‌ جزیره‌ای‌ کسب‌وکار ژاپنی‌ کنار بیاید. این‌ رهبر نمونه‌ جهانی‌ که‌ در برزیل‌ به‌ دنیا آمده؛ دارای‌ والدین‌ لبنانی‌ است‌ و تحصیلات‌ خود را در فرانسه‌ به‌ پایان‌ برده‌ است. ازطرف‌ شرکت‌ رنو مامور شد تا منافع‌ رنو را در شرکت‌ نیسان‌ زنده‌ کند. گوسن‌ 47 ساله‌ بدون‌ فوت‌ وقت‌ دست‌ به‌ کار شد و تعدادی‌ از کارخانه‌ها را تعطیل‌ و بسیاری‌ از کارکنان‌ را اخراج‌ کرد. او با استخدام‌ طراحان‌ جدید خودرو زیان‌ 6/5 میلیارد دلاری‌ نیسان‌ در سال‌ 2000 را به‌ سود 5/2 میلیارد دلاری‌ در سال‌ 2001 تبدیل‌ کرد. روشهای‌ گوسن‌ در مقیاس‌ وسیعی‌ مورداستفاده‌ قرار می‌گیرند. داستان‌ احیای‌ نیسان‌ یکی‌ ازکتابهای‌ پرفروش‌ در ژاپن‌ است. گوسن‌ اخیراً‌ به‌عنوان‌ پدر نمونه‌ سال‌ ژاپن‌ برگزیده‌ شده‌ است.





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : چهارشنبه 95/2/8
 


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 47
کل بازدیدها: 267570

 
بنر 120 * 240