سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
تحقیق چرخه بازرگانی حسابداری
تحقیق چرخه بازرگانی حسابداری و توسعه مدل های کمی نوسان های اقتصادی همراه با جداول
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 9
فرمت فایل doc
حجم فایل 170 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 94
تحقیق چرخه بازرگانی حسابداری

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

چکیده:

ما متد ساده‌ای را پیشنهاد می کنیم که به محققین کمک می‌کند تا مدل‌های کمی نوسان های اقتصادی را توسعه دهند. این متد متکی به بینشی می‌باشد که بسیاری از مدل‌ها با مدل رشد نمونة اصلی – علیرغم تغییر زمانی گوه‌ها که با بهره‌وری – نیروی کار و مالیات های درآمد سرمایه‌ای – و میزان مصرف دولتی شباهت دارند – یکسان هستند. گوه‌های مربوط به این متغیرها (بازده – کار – سرمایه گذاری و گوه‌های میزان مصرف دولتی) از نظر اطلاعات و داده‌ها اندازه‌گیری میشوند و سپس برحسب محاسبة کسر نوسان‌های مختلف که بنابر گوه‌ها ارزیابی می‌شوند – به مدل، بازخورد داده می‌شوند. در کشور آمریکا – تقاضا‌نامه‌های مربوط به بزرگترین رکود اقتصادی و رکود سال 1982 (رکود اقتصادی) نشان می دهند که مدل ها با وجود اختلاف‌هایی که بعنوان گوه‌های سرمایه‌گذاری عمل می‌کنند. روش امیدوار کننده‌ای برای تحقیق چرخه‌های بازرگانی نمی باشند. در مورد رکود اقتصادی کشور آمریکا گوه‌های بازده و نیروی کار برای تمامی نوسان‌ها محاسبه میشوند و در مورد رکود سال 1982 تنها گوه بازده است که اهمیت دارد. در هیچکدام از دوره‌ها گوه‌های دیگر نقش مهمی را بازی نمی کنند.

در ساختار مدل‌های کمی مشروح از نوسان‌های اقتصادی، محققین به گزینه‌های مشکلی برخورد می‌کنند دربارة اینکه کجا اختلاف‌ها را در درون مدل‌هایشان نشان دهند تا این مدل‌ها بطور صحیح مجاز به تولید مجدد چرخه های بازرگانی باشند – در اینجا ما متد ساده‌ای را پیشنهاد می کنیم که کمک به این گزینه‌ها می‌کنند و نشان می دهیم که چطور آنرا بکار بریم.





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : چهارشنبه 95/2/8
تحقیق در مورد بیماری آسم
تحقیق در مورد بیماری آسم
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 224 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
تحقیق در مورد بیماری آسم

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

مقدمه

آسم از جمله بیماری‌های شایع غیرواگیر است که برای تمام گروه‌های سنی از شیرخوارگی گرفته تا دوران کهولت مشکلات زیادی را فراهم می‌آورد و مردم کشور ایران نیز از این امر مستثنی نیستند. این بیماری از طریق آموزش‌های ساده قابل کنترل است و با بکار بستن راهکارهای ساده می‌توان از رنج این بیماران کاست و در نهایت کشور را از صرف هزینه‌های هنگفت در زمینة بروز حملات حاد آسم و غیبت مبتلایان در کار و فعالیت‌های اجتماعی رهایی داد.

جهت نیل به این هدف از سال گذشته (1378) در حوزة معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ادارة کل پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها با همکاری انجمن آسم و آلرژی ایران مبادرت به تشکیل کمیته کشوری آسم و آلرژی نموده است و از اولین فعالیت‌های کمیته کشوری مزبور تهیه مطالب آموزشی است که هم‌اکنون موردی از آنها را در پیش رو دارید. امید است در سایة عنایات درگاه حق و تلاش و همت اعضای محترم کمیته کشوری آسم و آلرژی شاهد تداوم این فعالیت‌ها باشیم.

گستره مشکلات و غرامات ناشی از آسم

امروزه در بسیاری از کشورها آسم شایع‌ترین علت بستری کودکان در بخش‌های بیمارستانی است. در ضمن آسم شایع‌ترین علت غیبت کودکان از مدرسه و نیز شایع‌ترین بیماری مزمن در کودکان است. بین 100 تا 150 میلیون نفر در سراسر جهان از بیماری آسم رنج می‌برند که این رقم تقریباً معادل کل جمعیت کشور روسیه فدراتیو است علاوه بر این، میزان یاد شده رو به افزایش است. بیماری آسم علاوه بر مشکلاتی که در زندگی برای هر فرد ایجاد می‌کند موجب 180000 مرگ و میر سالانه در سراسر جهان می‌گردد. آمار و ارقامی که ذیلاً آمده است مشکلات و آلام ناشی از آسم را به گونه واضح‌تری بیان می‌کند:

ـ امروزه حدود 8% از جمعیت کشور سوئیس از آسم رنج می‌برند در حالی که این رقم در بیست تا سی سال قبل 2% بوده است.

ـ در کشور آلمان تخمین زده می‌شود که 4 میلیون نفر مبتلا به آسم باشند.

ـ در کشور ژاپن حدود 3 میلیون نفر مبتلا به آسم وجود دارد که 7%‌ آنها شدید و 30% آنها آسم با شدت متوسط است.

ـ در کشور آمریکا از اوایل دهه هشتاد میلادی میزان افراد مبتلا به آسم بیش از60%‌ افزایش یافته است و مرگ و میر ناشی از آن دو برابر شده و به 5000 مرگ در سال رسیده است.

البته آسم فقط مشکل ممالک صنعتی نمی‌باشد و کشورهای در حال توسعه نیز درگیر مشکلات و عوارض ناشی از آسم می‌باشند. مثلاً در کشور هندوستان تخمین زده می‌شود که 15 تا 20 میلیون نفر از آسم رنج ببرند و در کشورهای برزیل، کاستاریکا، پاناما، پرو و اروگوئه شیوع علائم‌های ناشی از آسم در کودکان بین ارقام 20 تا 30% متغیر است. در کشور ما نیز در زمینة شیوع آسم مطالعاتی در دست انجام است. آمار و اطلاعات اولیه حاکی از میزان شیوع 10 تا 15% در جمعیت کودکان و نوجوانان کشور ماست، که البته جهت روشن شدن کامل ابعاد معضلات ناشی از آسم بایستی تحقیقات کامل‌تر و بیشتری در این زمینه صورت پذیرد.

فهرست

مقدمه 7

گستره مشکلات و غرامات ناشی از آسم 8

آسم چیست؟ 10

پیشگیری در آسم و آلرژی 10

تشخیص آسم 20

درمان پله‌پله و دراز مدت آسم در شیرخواران و کودکان 27

ضمیمه یک ـ اصول استفاده صحیح از اسپری 32

ضمیمه دو ـ آسم‌یار چیست؟ 33

ضمیمه‌ سه ـ تصویر نبولایزر خانگی 33

ضمیمه چهار ـ اندازه PEFR در کودکان برحسب اندازه قد 34

منابعی برای مطالعه بیشتر 36





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : پنج شنبه 95/2/2
تحقیق درباره ماتریس و کاربرد های آن
تحقیق درباره ماتریس و کاربرد های آن
دسته بندی مقاله و تحقیق
بازدید ها 4
فرمت فایل doc
حجم فایل 374 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
تحقیق درباره ماتریس و کاربرد های آن

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

مطالعه روی انواع خاصی از ماتریسها مانند مربعهای جادویی و مربعهای لاتین ، به تاریخ قبل از میلاد نسبت داده شده است. معرفی و تکامل نمایش ماتریسها به عنوان شاخه‌ای از جبر خطی در نتیجه مطلعه روی ضرایب سیستم معادلات خطی و الگوها و روشهای حل آنها بوجود آمد. لایب نیتس به عنوان یکی از پایه گذاران علم حسابان در سال 1693، دترمینان ماتریسها را معرفی کرد.

در ادامه کرامر روش خود را برای حل دستگاه معادلات خطی بر اساس دترمینان ماتریس ضرایب دستگاه معرفی کرد. این روش که به روش کرامر مرسوم است، بر اساس استفاده صریح از دترمینان ماتریس ضرایب معرفی گردیده است. در مقابل اولین استفاده ضمنی از ماتریسها توسط لاگرانژ برای تعیین ماکزیمم و مینیمم توابع چند مقداری مورد استفاده قرار گرفت. در ادامه گاوس روش حذفی خود را برای حل مسائل کمترین مربعات که کاربردهای بسیار وسیعی در علوم سماوی و ژئودوزی دارد را معرفی کرد.

ماتریس

ماتریس عبارت است از آرایشی (آرایه‌ای) مستطیل شکل از اعداد مختلط به طوری که عناصر این آرایه را درایه می‌نامیم و عنصر واقع در سطر ام و ستون ام را با نماد نشان می‌دهیم.





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : پنج شنبه 95/2/2
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در هنرستان فنی و حرفه ای
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در هنرستان فنی و حرفه ای
دسته بندی گزارش کارآموزی
بازدید ها 4
فرمت فایل doc
حجم فایل 355 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 67
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در هنرستان فنی و حرفه ای

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

چکیده

هدف از گذراندن این دوره آشنایی با هنرستان های فنی و حرفه ای کشور وابسته به وزارت آموزش وپرورش ، خدمات قابل ارائه توسط این موسسات و همچنین آشنــایی با محیط های آموزشـی و نرم افـزارهایی که احیانـاً در این موسسـات مـورد استفاده قرار می گیرند ، می باشد.

مقدمه

هنرستان های فنی وحرفه ای وابسته به آموزش وپرورش یکی از مهمترین متولیان آموزش نیروی انسانی فنی می باشد که امروزه نقش بسزایی در آموزش نیروی انسانی متخصص جهت ورود به بازار کار و اشتغال زایی ایفا می کنند .دراین هنرستان ها هنرجویان پس از گذراندن دوسال در رشته تحصیلی مورد علاقه خود مدرک دیپلم فنی وحرفه ای از طرف سازمان آموزش وپرورش دریافت می کنند.

سخت افزارهای موجود عبارتند از:

یک سایت کامپیوتر برای امر آموزش و تعدادی کامپیوتر هم برای امور دفتری وکارهای مربوط به ثبت نام ،ثبت نمرات وغیره.

نرم افزارها ی موجود عبارتند از:

DanaMicrosoftOffice و نرم افزارهای مربوط به رشته های الکتروتکنیک ، الکترونیک وساختمان .

در طول دوره کارآموزی کلیه سیستم های سایت کامپیوتری هم از لحاظ سخت افزاری وهم از لحاظ نرم افزاری مورد بررسی قرار گرفت تا اگر مشکل سخت افزاری یا اگر از لحاظ سیستم عامل ویندوز اشکالی داشتند اشکالات مربوطه بر طرف گردد که در این بین منبع تغذیه یکی از سیستم ها اشکال داشت که با تعویض منبع تغذیه اشکال مربوطه بر طرف گردید. همچنین بعضی از سیستم ها از لحاظ ویندوز مشکل داشتند که با نصب دوباره سیستم عامل ویندوز مشکل آنها نیز بر طرف شد. از آنجا که در این هنرستان رشته های برق، الکترونیک ، ساختمان وسرامیک تدریس می شود هرکدام از این رشته ها نرم افزار های خاص خود را دارند که برخی از آنها عبارتند از: Multisim–ElectronicWorkBench–Edison که در رشته الکترونیک بعنوان یک آزمایشگاه مجازی استفاده می شود. که هنرجویان می توانند با استفاده از این نرم افزارها مدارات الکترونیک را طراحی نموده و آزمایش نمایند و نتیجه آزمایشات را در صفحه مانیتور مشاهده نمایند.

نرم افزار بعدیAutoCAD می باشد که بیشتر مربوط به رشته ساختمان می باشد که در درس رسم فنی در طراحی پلان ساختمان یا ترسیم اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد لازم به ذکر است که رشته های برق والکترونیک نیز در یک فصل از کتاب رسم فنی با نرم افزار فوق آشنا می شوند.

نرم افزار بعدی PLC می باشد که در رشته برق در طراحی مدارات فرمان مورد استفاده قرار می گیرد. 

از آنجا که رشته های ذکر شده درسی بنام مبانی رایانه دارند بنابر این لازم است که در روی همه کامپیوتر ها نرم افزار office نصب گردد همچنین در درس مبانی رایانه هنرجویان با قسمت های مختلف یک سیستم کامپیوتری ، اینترنت ، و ویروس یابی سیستم آشنا می شوند که در ادامه توضیح داده شده است .

فهرست مطالب :

فصل اول : معرفی محل کارآموزی.. 1

1-1 معرفی محل کارآموزی: 2

1-2 فعالیت های کامپیوتری محل کارآموزی: 2

1-3 سخت افزار ها و نرم افزارهای موجود در محل کارآموزی: 2

فصل دوم : آشنایی با مبانی کامپیوتر. 4

2-1 تعریف کامپیوتر. 5

2-2 آشنایی با مزایای کامپیوتر. 5

2-3 مزیت سرعت (Speed) 5

2-4 مزیت اطمینان (Reliability) 5

2-5 مزیت دقت (precision) 6

2-6 مزیت حافظه بالا. 6

2-7 آشنایی با انواع کامپیوترهای شخصی.. 6

2-7-1 کامپیوتر رومیزی (Desktop) 7

2-7-2 کامپیوتر کیفی.. 7

2-8 آشنایی با علوم کامپیوتر. 7

2-8-1 سخت افزار (Hardware) 7

2-8-2 نرم افزار (Software) 7

2-8-3 میان افزار (Firmware) 8

فصل سوم : آشنایی با سیستم عامل DOS. 9

3-1 سیستم عامل DOS. 10

3-2 آشنایی با مفهوم و کاربرد فایل در سیستم عامل DOS. 10

3-3 آشنایی با فایل های اجرایی در سیستم عامل DOS. 11

3-4 دایرکتوری، مفهوم و کاربرد آن. 11

3-5 مسیر چیست ؟. 12

3-6 دایرکتوری جاری.. 13

فصل چهارم : توانایی کار در محیط windows. 14

4-1 ویژگیهای سیستم عامل ویندوز XP. 15

4-2 نحوه شروع به کار ویندوز XP. 16

4-3 مفاهیم مقدماتی ویندوز. 16

4-3-1 دسک تاپ (Desktop) : 16

4-3-2 نوار وظیفه (taskbar) : 17

4-4 فایلها 18

فصل پنجم : آشنایی با سیستم مدرسه الکترونیکDana. 19

5-1 سیستم مدرسه الکترونیک دانا 20

5-1-1 مشخصات فنی.. 22

5-2 ویژگی ها و امتیازات نرم افزار. 22

فصل ششم : آشنایی با محیط Word. 27

6-1 مقدمه. 28

6-2 تعریف واژهپرداز. 28

6-3 واژهپرداز MS WORD.. 28

6-4 اصول کار با محیط واژهپرداز MS WORD.. 28

6-4-1 نوار منو. 29

6-4-2 نوار ابزار استاندارد. 29

6-4-3 نوار ابزار قالببندی.. 29

6-4-4 کار با صفحه کلید در محیط WORD.. 30

فصل هفتم : آشنایی با محیط Excel 31

7-1 آشنایی با تعریف صفحه گسترده 32

7-2 آشنایی با انواع صفحه گستردهها 32

7-3 آشنایی با کاربردهای صفحه گسترده 33

7-4 نحوه اجرا و خروج از EXCEL.. 33

7-5 آشنایی با اصطلاحات و تعاریف اولیة صفحه گسترده 33

7-6 فایل صفحه گسترده (Workbook) 34

7-7 ستون. 34

7-8 خانه یا سلول (cell) 35

7-9 آدرس خانه. 35

7-10 خانه فعال. 35

7-11 شناسایی اصول کار با ابزار و نوارهای موجود در محیط EXCEL : 35

فصل هشتم : آشنایی با محیط Access. 37

8-1 آشنایی با مفهوم و کاربرد بانک اطلاعاتی.. 38

8-2 آشنایی با تعاریف... 38

8-3 رکوردها و فیلدها 38

8-4 اصول کار با اجزاء پایگاه داده Access. 39

8-5 اجرای نرمافزار Access. 41

فصل نهم : آشنایی با محیط Power Point 42

9-1 آشنایی با کاربرد و ویژگی های Power Point 43

9-2 شناسایی اصول کار با ابزار و نوارها 43

9-2-1 نوار عنوان (Title Bar) 44

9-3 فهرست انتخاب اصلی (نوار منوی اصلی) 44

9-3-1 نوار ابزار استاندارد. 44

9-3-2 نوار ابزار Formating. 45

9-3-3 نوار ابزار Drawing. 45

9-3-4 نوار وضعیت (Status Bar) 45

9-3-5 روشهای ایجاد یک برنامة presentation. 45

9-4 روش ایجاد یک برنامة نمایشی به روش Autocontent Wizard. 46

فصل دهم : توانایی کار با ویروس یاب ها 48

10-1 مقدمه. 49

10-2 آشنایی با مفهوم ویروس کامپیوتری.. 49

10-3 محل تأثیرگذاری ویروس ها : 50

فصل یازدهم : توانایی برقراری ارتباط با اینترنت.. 53

11-1 تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات.. 54

11-2 شناخت امکانات اولیه جهت اتصال به اینترنت.. 54

11-3 آشنایی با نحوة اتصال مودم به کامپیوتر. 54

11-4 آشنایی با اشتراک (Internet account) 56

11-5 معیارهای انتخاب account از بین شرکت های ISP. 56

11-6 نحوه محاسبه هزینه استفاده از خدمات اینترنت.. 57

11-7 تعداد خطوط تلفن شرکت ISP. 57

11-8 سرعت دسترسی به اطلاعات در شبکه اینترنتی.. 57

11-9 حداقل بودن قطع ارتباط در مدت استفاده از اینترنت.. 57

منابع : 58





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : پنج شنبه 95/2/2
ترجمه مقاله دو تمام جمع کننده جدید با توان پایین و کارایی بالا
ترجمه مقاله دو تمام جمع کننده جدید با توان پایین و کارایی بالا
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 4
فرمت فایل docx
حجم فایل 976 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
ترجمه مقاله دو تمام جمع کننده جدید با توان پایین و کارایی بالا

فروشنده فایل

کد کاربری 6
کاربر

عنوان انگلیسی مقاله: Two New Low-Power and High-Performance Full Adders

عنوان فارسی مقاله: دو تمام جمع کننده جدید با توان پایین و کارایی بالا

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد

قیمت : 9800 تومان

چکیده ترجمه :

دو نمونه جدید با قدرت کم و عملکرد بالا در این مقاله برای سلولها ارائه شده است این سلولها با قدرت کم بر اساس XOR یا XNOR می باشد. اکثریت آنها با یک روش کارامد اجرا شده و با استفاده از خازن های ورودی و معکوس کننده CMOS همراه می باشد. این نوع مزایای همچون مصرف کم و درجه بالای از نظم و سادگی بهمراه دارد. 8 نوع از این یک بیتی ها به طور کامل نشان داده شده و توسط HSPICE شبیه سازی شده که در مقدار 18/0 میکرو متر در فناوری COMS در ولتاژهای 2/42 ولت و 8/0 ولت می باشد. اگر چه مصرف با توان کم جزء اهداف طرح ما می باشد شبیه سازی نشان می دهد که بهبود مناسبی از لحاظ توان مصرف وهمچنین PDP بوجود آمده

کلمات کلیدی :سلول های کامل – گیت های حداقلی – توان پایین – کارایی بالا – توان تاخیر درر خروجی

مقدمه

عملیات ریاضی به طور گسترده ای در بسیاری از سیستم های میکرو الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این عملیات ریاضی اساس معادلات دیگری نیز می باشد. بنابراین سلولهای یک بیتی مهم ترین و اساسی ترین واحد محاسبه یک سیستم است بدیهی است بهبود عملکرد ان بطور مستقیم باعث عملکرد کل سیستم خواهد شد. استفاده گسترده از این عملیات در توابع توسط بسیاری از محققین مشتاق انجام شده و چندیت نوع سبک مختلف برای اجرای سلولهای یک بیتی در سالهای اخیر پیشنهاد نمودند پارامتر های مهم عملکردی در سیستم های VLSI مصرف برق – سرعت –و قابلیت اطمینان است طراحی سیستم های VLSIبا قدرت کم مهمترین عملکرد بدلیل رشد سریع فناوری در محاسبات تلفن همراه و ارتباطات است تبلیغات در تکنولوژی باطری به تبلیغات کل دستگاه الکترونیکی مربوط است بنابراین طراحان با محدودیت هایی مانند...





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : پنج شنبه 95/2/2
پرسشنامه سبک تفکر استرنبرگ
پرسشنامه سبک تفکر استرنبرگ (به همراه فایل اکسل آماده جهت دریافت و اصلاح پاسخنامه و نمایش آمار و نتایج آن)
دسته بندی پرسشنامه
بازدید ها 8
فرمت فایل docx
حجم فایل 58 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8
پرسشنامه سبک تفکر استرنبرگ

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

این پرسشنامه توسط دکتر رابرت جی استرنبرگ در سال 1991 تهیه شده است. سبک تفکر به شناخت، بازآرائی یا تغییر شناختی اطلاعات بدست آمده از محیط و نمادهای ذخیره شده در حافظه دراز مدت افراد بالاخص وقتی تفکر هدایت شده یا جهت دار است و حل مسئله و خلق ایده های نو را مد نظر دارد، می?باشد. دکتر سوزان امامی کار هنجاریابی آن را درایران انجام داده است.

پرسشنامه سبک تفکر

13سبک تفکر وجود داردکه براساس پنج بُعد کارکرد، شکل، سطح، دامنه و گرایش به ترتیب زیر طبقه?بندی شده?اند.

1) کارکرد

شامل سه نوع سبک است که عبارتند از:

1-1) قانونگذارانه: تمایل به ایجاد اختراع، طراحی دارد و کارها را به روش خود انجام می?دهد.

1-2) اجرایی: تمایل به پیروی از دستورات دارد و آنچه را که به او گفته می?شود انجام می?دهد.

1-3) قضایی: تمایل به قضاوت و ارزیابی افراد و کارها دارد.

2) شکل

شامل چهار سبک مختلف است که عبارتند از:

2-1) مونارکی: تمایل دارد در یک زمان به انجام یک کار بپردازد و تقریباً همه انرژی و توان خود را به آن اختصاص می?دهد.

2-2) سلسله مراتبی: تمایل دارد در یک زمان، کارهای زیادی انجام دهد و برای آنچه که انجام می?دهد و چگونگی و موقعیت آن و نحوه تخصیص انرژی و منابع آن اولویت بندی می?کند.

2-3) الیگارکی: تمایل دارد در یک زمان کارهای زیادی انجام دهد اما در اولویت بندی کارها دچار مشکل است.

2-4) آنارکی: تمایل دارد روش?های تصادفی را برای حل مسئله به کار گیرد، از نظام ها، قوائد و دستور العمل ها و به طور کلی از هر نوع محدودیتی بیزار و متنفر است.

3) سطح

شامل دو نوع سبک است که عبارتند از:

3-1) کلی: تمایل دارد با کلیات، صور کلی و انتزاعی درگیر باشد.

3-2) جزئی: تمایل دارد با جزئیات و نمونه های عینی و خاص درگیر باشد.



4) دامنه

شامل دو نوع سبک است که عبارتند از:

4-1) درونی: تمایل دارد به تنهایی کار کند و بر دنیای درونی خویش متمرکز باشد و متکی به خود است.

4-2) بیرونی: تمایل دارد با دیگران کار کند، به جهان بیرون متمرکز است و به دیگران وابسته است.



5) گرایش

شامل دو نوع سبک است که عبارتند از:

5-1) آزادمنشانه: تمایل دارد کارها را با روش?های جدید انجام دهد و با آداب و رسوم مخالف است و با آنها مبارزه می?کند.

5-2) محافظه کارانه: تمایل دارد کارها را با روش?های از پیش تجربه شده و صحیح انجام دهد و از آداب و رسوم پیروی می?کند.



پرسشنامه

عبارات زیر، جنبه های مختلفی از سبک تفکر را نشان می دهد. نظر خود را در رابطه به هر یک از سوالات مشخص کنید.





نویسنده : عباس کاظمی
تاریخ : پنج شنبه 95/2/2
<      1   2      
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
 


بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 23
کل بازدیدها: 267543

 
بنر 120 * 240